mandag den 21. juni 2010

Weekendens vidunderlige fodboldlagkage! (og sex and the city lagkage i baggrunden)

Weekenden sluttede og der er nu ikke flere efterskole weekender tilbage, det er virkelig sorgmodigt og ubegribeligt at det allerede er ved at nå sin ende, både det ene og det andet. Hele formiddagen har gået med at rengøre skolens områder, min roomie og jeg fik tildelt et af klasselokalerne og endda det største af dem - designlokalet. Men med masser af gå på mod og positiv (til tider da) energi, fik vi det relativt hurtigt overstået og vi endte op med et super clean lokale, hvor det var umuligt at finde en eneste nullermænd (eller hypla kaniner) Efter rengøringen af design lokalet, stod den ellers på rengørings af boområderne, her stod jeg, min roomie og vores to naboer for at rengøre fælleslokalet, et lokale som ganske enkelt består af et oldgammelt køkken, en sofa, et sofebord, 4 billeder og en masse snotklatter spredt ud over det hele. Det tog sin tid, der måtte masser af knofedt til og en hel del af de dersens trylle svampe, som på mystisk vis formår at fjerne selv sprittusch!

Nu sidder jeg alene på værelset med ømme hænder, vable på både fødder og hænder, en smule hovedpine alt i mens jeg forbereder mig på at pakke værelset ned, forbereder mig på tanken om at snart er det slut.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar