tirsdag den 11. maj 2010

Ferien begynder i morgen; jeg har ingen planer, i hvert fald ikke andre planer end blot at lave samtlige synopser og få øvet mig på de mundtlige prøver. Så ender det nok med den årligekovtur med familien og nogle venner, en enkelt fest, lidt arbejde og så en evig plagen om Roskilde Festival - intet andet er på mit program, jeg har ikke en gang en aftale med en hernede fra efterskolen, mysisk nok er jeg ikke en gang trist over det, intet negativt over det, blot et billede af at man til tider har brug for at koble hovedet fra og glemme efterskolelivet når man et øjeblik er hjemme!

Men jeg starter frisk op igen mandag morgen 07:15 ved Årslev stadion, på vej til Århus og Herning for at tage på linjetur med Designdullerne. Vi skal blandt andet besøge Teko - en designskole, en masse ting vedrørende design og lignende. Skal bo i hytte med Stine, Lærke og Melina, tre super søde piger som jeg helt sikkert nok skal få det hyggeligt med.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar