onsdag den 16. juni 2010

Min mave er fyldt med snobrød, mit tøj og hår lugter langt væk af bål og mit kamera er atter fyldt med tusindvis af gode billeder. Min mindebog er færdig og nu mangler kun folks kommentare og hilsner, på et tidspunkt skal jeg læse hele bogen igennem og opleve hvordan følelsen af efterskole spreder sig. Min værelseskammerat valgte at indvige bogen og hun gjorde det fantastisk, hun skrev en lang og sød hilsen om nogle af de ting vi har oplevede sammen og sådan.

Mine tanker er fyldt med efterskole, minder og glæde, den glæde over alle de ting jeg har måtte opleve i dette år. Alle de vidunderlige mennesker jeg har måtte møde og alle de ting jeg er blevet klogere på, som følge af dette år (-: Ærlig talt har jeg vidst ikke så meget at klage over.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar