lørdag den 8. maj 2010

Så blev det atter weekend, tid til at få hovedet koblet af - altså ved mindre at man hedder Emilie og går på efterskole, nej for så skal man nemlig til bryllup samtidig med at der er blive weekend på efterskolen, så jeg har måtte tage fri fra blive weekenden for at tage til bryllup, så nu glæder jeg mig til at komme tilbage senere i aften så jeg kan høre hvad de har lavet det sidste døgn (-:

Hele ugen har gået med de skriftlige afgangsprøver bestående af dansk, matematik og ikke mindst engelsk. Synes egentlig ikke at det var særdeles svære og det gik også ganske udemærket (bøvlede dog en del med min danske fremstilling, aner dog ikke hvorfor). Desuden så var det en rigtig hyggelig uge med masser af samværd og hyggelig selskab af diverse mennesker rundt om på skolen, netop de ting man har brug for her den sidste tid!

Ellers har ugen været ganske normal, har stadig bøvlet med en computer der ikke har virket optimalt (derfor at jeg har været så dårlig til at opdatere her på det sidste) og så har jeg forberedt mig på de kommende mundtlige prøver.


Emilie

3 kommentarer:

  1. Hej Emilie
    Go' blog!:) hvordan oprettede du den?
    Hilsen Maya

    SvarSlet
  2. Hej Maya. Oprettede den via blogspot.com, oprettede en bruger derinde og derudfra lavede jeg selve bloggen, valgte skabelon med mere. Dernæst kontaktede jeg efterskoleforeningen for at andre kunne læse den. :)

    SvarSlet
  3. Okay tusind tak for hjælpen:)!

    SvarSlet